Wat vinden onze deelnemers van de trainingen:
"Positiviteit, klantgericht, neuzen dezelfde kant op."
"Neuzen dezelfde kant op, samen proberen dichterbij de ideale apotheek te komen."
Gemiddelde cijfer van de trainingen = 9,1

Workshop: Voorkomen van agressie aan de balie, 1 dagdeel (KA accreditatie)
Workshop: Voorkomen van agressie aan de balie
Cliënten verdwalen soms in de ingewikkelde regels van de zorgverzekeraar, hun medicijnen zijn niet beschikbaar en ‘ineens’ moeten ze betalen voor advies bij hun medicatie. Het maakt hen boos en machteloos.


Een praktische workshop voor apothekersassistenten
In de workshop “Voorkomen van agressie aan de balie”, leer je hoe je hier mee om kunt gaan. Je leert hoe je met je eigen gedrag vervelende discussies en agressie aan de balie kunt voorkomen. Je maakt dan van een moeilijk gesprek een moedig gesprek!
Dat levert meer rust en zelfvertrouwen op, je kunt je vak plezieriger uitoefenen en de gesprekken aan de balie winnen aan kwaliteit.
Leerdoelen

- Je hebt zicht op de oorzaken van boosheid en onmacht van de cliënt.
- Je hebt zicht op de invloed van gedrag op gedrag.
- Je kunt gedrag benoemen dat de interactie met de cliënt bevordert of belemmert.
- Je herkent de emoties van de cliënt en reageert daar passend op.
- Je geeft je eigen grenzen aan.

Doelgroep
Iedereen die contact heeft met de cliënten aan de balie.
De workshop is geschikt voor een groep van maximaal 8 personen. Bestaat uw team uit meerdere personen dan zullen we meerdere groepen trainen.

Inhoud van het programma: Krijgt u door u aan te melden toegezonden. Wij nemen persoonlijk contact met u op over de aanmelding. (Liever een ander locatie in Nederland of een andere datum? Neem dan contact op via de e-mail, 8 personen per groep)

Informatie per e-mail ontvangen?