U bent waarschijnlijk degene die de kar trekt in uw apotheek. U ziet waarschijnlijk veel mogelijkheden maar u heeft nauwelijks tijd of energie om tijd te steken in de ideeën om verbeteringen aan te brengen in uw onderneming. Wij weten uit jarenlange ervaring hoe dat is. In veel verschillende apotheken zien wij overvolle bureaus op kantoor met niet alleen recepten die moeten worden nagekeken. Het is meer dan alleen de afhandeling van het recept. Er komt ook steeds meer bij. Het werk is niet meer overzichtelijk en wij kunnen helpen om uw bureau weer leeg te maken. Het is natuurlijk niet alleen uw bureau, ook de apothekersassistenten krijgen naast de normale werkverdeling met steeds meer taken te maken. Op dit moment kunt u waarschijnlijk alleen dromen van een opgeruimde situatie, wij helpen u graag om het waar te maken. Geef het uit handen en maak er samen een ideale situatie van. Nee dit is geen grap.

 

Wat zou het heerlijk zijn

Een opgeruimd bureau!

 

Bedenk wat de voordelen zijn van een opgeruimde werkplek. Dat wil toch iedereen? Weet u hoeveel tijd u dit op een dag kan besparen? Niet alleen voor u, maar ook als uw personeel zo alles kan vinden. Alleen de irritatie al, die een afgeladen werkplek op kan leveren. Die bent u dan kwijt. Hoe kunt u dit bereiken? Door te lean methode toe te passen in uw werk. Het hele bedrijf zal mee doen en er zullen veel dingen veranderen. Wij kunnen u verzekeren. Niet alleen uw werk zal minder veel tijd in beslag nemen, maar ook het plezier in het werk neemt toe.

 

Steeds weer die moeilijke patiënt aan de balie waarmee u de discussie over de kosten of de levertijd weer moet voeren. Het is toch niet uw verantwoordelijkheid dat deze zaken momenteel zo geregeld zijn. De oorzaak ligt niet bij u. U wilt uw patiënten helpen en uitleg geven over het juiste gebruik van het geneesmiddel. Wij zijn er niet om de klachten over een andere instantie te ontvangen? Door een training in communicatie voor u en uw medewerkers leert u de leiding te houden in een gesprek. Dit kan enorm veel tijd besparen. Discussie worden voorkomen en uw patiënten/cliënten lopen tevreden de deur uit. Met communicatietraining kunt u dat bereiken.

Wat zou het heerlijk zijn

Alle patiënten goed geholpen!

 

 

   

 

Informatie per e-mail ontvangen?